0-9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Syahmi Irfan feat Aufa Hanie - Mungkir Lirik

Wednesday, November 18, 2020

Artist: , Artist:

First verse
Mengapa kisah kita 
mesti ada akhirnya
Kisah yang telah kita lalui 
bersama.

Sungguh aku dibelenggu
 dengan rasa cintamu yang palsu,
Kasih yang aku beri kau khianati,
Benar bukan aku yang kau cinta ..

Chorus
Semenangnya lidah tak bertulang,
Katamu gugur tak bernyawa,
Gerbang cinta yang
Ku impikan
Ku semaikan
Kau hancurkan
Musnah harapan

Second verse
Keresahan jiwa yang mendalam
Kerana ku benar benar cinta
Berpegang teguh pada setia
Pendam jiwa terhukum tersiksa

Last

Engkau hadir memberi seribu harapan
Sungguh aku tenggelam dengan perasaan
Kusedari dusta ,
Yang engkau beri,
Setiap kali aku yang terluka
Maafkanlah aku terpaksa

0 comments:

Post a Comment